Meny

   Support

Space Management Online – Effektiv e-handel

Från entrén till kassan i den fysiska butiken - har den vakna handlaren en plan för vilka produkter som ska exponeras extra, liksom var, hur och antalet gånger erbjudanden ska exponeras. Ju längre tid du tillbringar bland hyllor och montrar desto större är chansen att någonting extra slinker med.

Det är allmänt känt varför mjölken alltid återfinns längst in i butiken, likväl att små barnhänder ogärna släpper det åtråvärda som placerats på lagom höjd för dem. Tuggummi och de förtvivlat goda chokladbitarna finns som tur är som flerköpserbjudanden i kassan. Den trösten kan man ju vara värd när man irrat runt hela den osynligt snitslade banan som handlaren utmanat din reptilhjärna med.

Lotsa besökaren effektivt i din nätbutik 

Till vilka landningssidor har du styrt dina besökare? Är det enkelt att snabbt skylta om i din e-handel? En flexibel produktadministration är a och o för att kunna forma landningssidor anpassade för vilken sökträff och annonstyp som lockat in dina besökare. Här kan vi mäta en markant ökad konverteringsgrad hos våra kunder som arbetar aktivt med detta Ett trögarbetat och boxat system minskar både vilja och möjlighet att skylta sin butik med anpassade erbjudanden och effektiv lots till kassan. En kassa som också kan utformas med dagsaktuellt, ytterligare konverterande innehåll.

Samtliga produkter under varumärket SiteSmart ® utvecklas i Motala. SiteSmart är en del av View Group med ca 800 anställda i Sverige, Norge och Finland med en total omsättning av närmare 1 miljard SEK.
Copyright © 2023 SiteSmart

     

Kontakta oss

 Östra Hamngatan 3 591 37 Motala

SiteSmart – a part of VIEW Group